--



oh. arbetsförmedlingen är sjuuuge passiva. så sätter inget förtroende/hopp där.
däremot verkar det finnas fler utbilningar än jag trott, vilket är gutt! :)
en i kristianstad, sedan i nässjö, skövde, borås, göteborg, sthlm o.s.v.
det dryga är bara att alla måste sökas via komvux och om jag inte har helt fel för mig så prioriterar de folk som inte har en fullständig gymnasieutbildning. men det ska snart tas reda på om de bara kunde lyfta luren snart!

asch.. anyways, intressant?! ;P hah, sorry!
Jag är ju lite sådär ute i sista minuten också, haha. 
meeeeen Jag vet att det fixar sig! :) 

-

fr. det till ngt annat..
i tisdes kom en hel del provspelare till träningen, vilket är sjuuge bra/kul!
fre = match hemma mot brösarp. ihh, kul men alltid lika nervöst!

-

Oh, kom nyss ihåg min dröm om tindy inatt.. måste bara berätta.

Hon var sjuk och jag såg hur hon blev dåligare och dåligare och kunde dö när som,
men jag kunde inte göra ngt. 
Sjuuuge hemsk dröm med panik och tårar :'  

djur är aldeles för lätta att älska,
oskyldiga, odömande, och är oftast ruggit söta,
och att älska ett djur [precis som med ett barn] är att älska utan att kräva ngt,
kravlöskärlek, enligt mig, den finaste kärleken som finns! 
   

 

ne. ska väcka chic i soffan här brevid och sedan blir det att nanna för oss med.
sussa soett vänner :*  
    

Kommentarer
Postat av: Anonym

TA SKÖÖÖVDE!!!!

2011-05-06 @ 18:59:46
Postat av: shaaijen

haha, ska kämpa för det, hade faktiskt varit sjuuuge najs, saknar dig som fan! :*

2011-05-08 @ 02:07:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0