--


ystadcrusing, sommarsign?!
ösregn, fortf. sommarsign?! ;)
hade velat sprungit en runda i regnet, kärlek, istället för att huttra ihjäl av kylan ts. med chicbäbi.
men blev iallafall brasan, god mat och paj i nybro. senare ef. all kyla, gutt! (:

hittade mina goa slappeskjorts i gaderoben.
som invigdes för -11!
nästan lika jäsiga som skjortan! nästan.

för övrigt har jag megadamp på min hårfärg, isch! :(
trivdes superbra i guldblont, men isch, inte meningen det skulle bli vittblont, vilket inte alls är snyggt på mig! :(
[ser helt oke ut på fotona men är myk fulare i verkligheten]
meeen, sista gången jag waynar om detta nu :p
liiiide tjööötig, Jaaao! ;p



sjuuge glad man kan se ut då ;p



sjuuge jäsiga skjorts ;D









borde väl egentligen lägga upp ngt foto på ngn Jenkebil.. visst har de sin charm.
meen ne, tänk att äga en sportig corvette, hur gutt hade inte det varit ;D 

ne. skulle nannat för längesedan nu.. Jubb imorrn! 
lycka till imorrn tjejer <3





     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0