--


nemän gomorrn el. tja kanske inte, men äh, för mig är det alltid gomorrn! :)
skulle fått gjort massor idag, så blev det inte!
har varit på lite halvkasst humör men har nu ätit "riktig" [torskfiléer och wokgrönsaker] mat, så mår myk bättre :) 

Jag har iofs plockat undan i lght:en, tvättat, beställt klippning och färgning och googlat ef. utbildningar, samt beställt hem en hel del information och kataloger.. MEN Jag skulle ju klippa och bada chic och ta mig till arbetsförmedlingen samt komvux, drar mig alltid för sådant, tycker det är så drygt.. [inte chic då <3]
men ne, imorrn så!




saknar. men känner ingenting längre. det finns inget att skriva.
      

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hah naw chico! Hoppas det går bra med utbildningsletandet:) brrr ja gag drar mig alltid också för att ta tag i sånt:S LYCKA TILL!

2011-05-03 @ 15:25:51
Postat av: shaaijen

m, det är så drygt! men ska nog gå bra hoppas jag. tack söta du! :D

2011-05-03 @ 22:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0