--


oh, våren har kommit till y-town <3
underbart, ny energi i mängder!

ef. mitt och chic spring i slingan gjorde jag mig en banan/blåbär/kiwi smoothie, sinnes gott och mätt blev jag också :) måste ändra mina matvanor till att äta varm mat på dagen och bara ngt lätt på kvällen och inte tvärtom som det är nu. ska sluta kränga så myk, det är ju snart sommar ffs:en! :) det är bara brossan och syrran som kan käka vad de vill.. men de glömmer ju säker bort att äta i flera dagar el. ngt.. ;) för jag fattar inte!

aja, skit i detta nu.. imorrn kommer melealsk till y-town och sen drar vi till gran canaria på lör, så J'kla niiiiice :D 
[helt sjuuuge fem år sedan jag sist var på solsemester :o]












älskar dig min träningsfreak sötdampunge <3

("Jag packar med mig träningsskorna, vi måste träna!!")

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0