--


är alltid sjuuuge shoppingsugen och shoppar myk mer än förut. fattar inte det.
Jag menar det kan ju inte bero på rastlöshet. Jag har ju träningen [har för övrigt tränat åtta dagar i sträck nu :D så det blir bättre och bättre! men oh, blev sjuuuge besviken på min kondition i lördes! :( verkar inte som att det räcker med att springa vanligt.. utan måste nog ta till intervallträning] och chich.

och skor, har skofrosseri! :s

Just nu är det boxningshandskar [har mina gamla som jag hade när jag tränade i lund ngnstans i lght:en men hittar ju inte de :/ sen är jag sugen på ett par bättre, hetare än de ;)]
eventuellt ett par mitsar,
nya Joggingskor [springer fortf. i ett par gamla handbollskor [har aldrig spelat handboll]]
bekini,
ngra nya solbrillor,
tygjacka fr. HM.

Ja, ni ser själva.. haha ;D

asch. nu ska jag byta, träning med tjejerna i lunnarp! ciao!



[pic. fr. picnick med mami för ngn helg sedan]


   

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Känner igen det där med shoppingen. Själv tar det aldrig slut haha :) Alltid nåt nytt man behöver! Sjuuuukt haha

2011-03-09 @ 17:44:48
Postat av: shaaijen

haha, sinnes ;)

2011-03-09 @ 19:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0