--


omg, brogripen har skaffat nya soptunnor till blekegatans lght:er :o
haha, drömde att de frågade oss om vi ville ha helkaklat badrum.. HAHA xD om grisar kunde flyga liksom!

ihh, försov mig imorse.. vilket gick ut över chic :(
blev därför spring med chic i slingan.. 2,5. var egentligen inte meningen iom matchen imorrn,
men chic behövde det.. sen släppte jag honom lös på grusplanen och lirade lite.. 
och J'klar vad duktig han är.. han kutade runder överallt och lekte men kom så fort jag kallade..

det var tänkt att vi skulle ha chic under de tre och en halv månaderna phaajlip var sjukskriven [vilka är över nu] och sen skulle han tillbaka till mami och cindy igen.. men ihh. Jag är så J'kla fäst vid honom nu..
och jag som absolut inte ville ta emot honom av olika anledningar när ellie frågade.. hähä. 
ne. ihh.. min lilla smutsskrutt <3

imorrn blir det uppstigning vid halv sex, ihh! sinnes, det är ju inte ens Jubb det gäller! hähä.
och sen iväg och spela match i anderslöv el. vart det nu var.. 
det bästa med att det är så tidigt är att det inte kommer ngt folk att titta.. ;) 
kommer f'n vara nervös så det räcker imorrn ;s men det ska bli kul. ;D 
hoppas bara jag gör bra ifrån mig, blir så J'kla förbannad på mig själv annars :(
tagga tagga tagga!

oh my. beställde klänning, skor, smycke fr. nelly i onsdags och det är redan klart att hämta ut :D najs!
  
lördagen blir förutom match, kanske en sväng in om morm, kanske festligheter at thillis.. öja?

at söndag kommer min älskade annaluv och hennes daniel in en sväng om y-town innan de kör tillbaka till sthlm igen.. ihh, ska bli så härligt att få träffa min flumblondiebaby igen :*

ha en fin fredagskväll vänner, pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0