--


pga av tidsbrist slog jag ihop rastning av chic och min egen träning, vilket resulterade i Joggning. 
femman i slingan och han bara lua den lilla skiten :D
liiide energi den vovven har och jag som var orolig för att han skulle överansträngas xD

sen drog vi hem till önne och daddy :) 
där blev det picknick med sis framför BRASAN. 
najs najs :)

[snokade lite på annbritts extravaganza soppor, men asch. phaajlip har rätt, hur f'n skulle jag klara en sådan diet när jag inte ens kan hålla mig ifrån sötsaker en enda dag xD! får isf bli dubbla träningspass per dag inför sommaren :p]
 

ngra pic. kommer här.. :) 

imorrn blir det stan och fika med grannen ef. Jubb. riktigt faaajnt ju :)

 




daddy renoverar hallen. och nej, det är inte tapet, det är målat, sjuuuge (:

  



    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0