--


precis kommit hem fr. fotbollsträningen.. blev f'n riktigt rädd över min bollkontrollförmåga.. men förhoppningsvis var det extremt ik, det kändes så iaf.. ska gå ut och träna upp den imorrn k. med sällskap av chic!
för på lördag gäller det *svälj* :s ne. det ska bli kul.. men måste hitta viljan, envisheten och kämparglöden.. vet i f'n var dem tappades.. i önneköp hos patrik? ne. på lördag då J'klar!

för övrigt shoppade jag mig en "godispåse" på nelly som lite tröst för resan.. Fan!
men ska inte waaayna, känns bara som jag aldrig kommer iväg, så J'kla trist.. 

anyways.. Leona Lewis - I Got U samt Rasmus Seebach - Engel är så sjuuuge bra fortfarande! 

och du gör som mig ät blåbärssoppa med glass och lua ett varv extra! ;) 
puss sötnosar!
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0