--


ledsen för mitt lilla dampinlägg igår.
sprang en runda ef. det, så sen kändes allt myk bättre!
dock blev phaajlips skjorta missfärgad i tvätten också, oh!
hur myk otur kan man ha på samma dag alltså?!

menmen..

var i malmö ef. Jubb idag, fikade med grymma sara och tog sedan en runda i stan.
köpte ett wierd jeansplagg på rean, ska be mamma sy in och sy om lite.. 
och om det blir bra så ska ni få se det sen :p 

hittade dock inte så myk annat, ingen skjortsdress, inga röda jeans.
testade en "onepiece" för skojs skull.. 
skulle jag aldrig gjort! 
om det inte vore för att jag inte kunde bestämma mig för vilken strl jag skulle ha
så hade den följt med mig hem :o 
sjuuuuge Jäsig ju!

[ska skicka mma att köpa en i strl M i veckan till mig]



strl S ovan men kör nog på M, den krymper säkert lite i tvätten :p 
usch, liiide... haha. Jag vet inte. 
men sjuuuuuuge mysig! :p

ne. snart nannedax. puss! :*   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0