--


tackar marcus och mathilda för en trevlig midsommarfest :D
god maaad, 3vligt folk, kubbspel, bra musik och ös!

[glömde kameran hemma, men det blev en hel del fotats med marcus systemare så förhoppningsvis kommer bilder snart]

har degats som f a n idag och ätits massor med ohälsosam maaad.

oh, upptäckte nyss chicy via kenzas blogg
sinnes faajna spetsklänningar och linnen..

är totalt förälskad i klänningen nedanför.
den till mina snygga boots och eventuellt skinnjackan, fi f'n vad grannt!!

det är en 'one size, xs-m' : / är lite rädd för att den är för liten.
Jag vill ju helst inte den ska sitta för tajt liksom.
men sinnes vad sugen jag är, dregel, hehe :p




 

Kommentarer
Postat av: mel

haha! Jag upptäckte också chicky genom den. Stört fina grejer. Men jag är mest kär i det halsbandet som Kenza hade köpt därifrån!

2011-06-26 @ 16:27:54
Postat av: shaaijen

ah, vet inte vilket du menar.. det med fjädrar?

2011-06-27 @ 14:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0