--


Jah, blev lite mer städning än tänkt..
köket skrek ef. lite extra tid idag, och fint blev det ju iaf :)
känner mig pretty nöjd nu, älskar känslan av att precis ha städat.. :)
är dock sjukligt sugen på popcorn :/

[ var nyss inne på kissies blogg [fråga mig inte varför, den enda bloggen jag dagligen följer är kenzas]
men anyways.. Jag fattar inte!!
oke, att man kan fastna i annoträsket, det är hemskt men förståeligt att många faller dit iom den världen vi lever i.. men HUR kan man tycka det är snyggt att ha bröst stora som basketbollar och samtidigt vara annosmal?!
ryggen måste ju paja totalt, Ja, hela kroppen!
äh. Jag kommer nog aldrig förstå mig på det vackra med stora bröst.
men det spelar ingen roll, så länge jag själv slipper släpa runt med två enorma fettklumpar så är jag mer än nöjd :D ]

nu, borde jag hitta looken till imorrn..
annars blir det klädpanik imorrn, och det finns det inte riktigt tid till..

ha en fin kväll nu alla! pussen :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0