--


oh. sjuuuge irriterande!
färgen gick bort fr. mina fingrar men resten löste sig inte för det..
kallsvettades och spydde inatt och imorse.
Jag blir typ aldrig sjuk!!
ringde till ov och berättade..
somnade till slut och vaknade vid tio, elva tiden och mådde hur bra som helst!
så J'vla bull, måste ju typ ha varit ngt jag ätit el. så..
ringde till ov igen.. han tyckte vi skulle bestämma en annan dag, så det gjorde vi..
men oh, de tror ju säkert jag inte pallade gå upp tidigt el. ngt, att jag är en "skolkare", känns skitdumt!
Oh! vill f'n göra ngn nytta idag, praktisera el Jubba, nu kan jag inte göra ngt utav det.
denna helgen har ffs:en redan varit alldeles för lång :(

ne, blä! hoppas ni haft en bättre morgon! puss.  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0