--


Hai duds!

ingen toppendag här precis.. känner mig down.
käka ute med phaajlip och tobbe igår k.
hade egentligen tänkt följa med de till timmys place på förfest,
sen öja.
men kände mig wierd i hela kroppen och ledsen.
så det blev soffan och en skål glass istället.

ska till fina daddy senare idag, och även träffa syskonen där.. 
så kommer nog att kunna hämta ny energi där och bli glad igen! :)

chichs ligger här brevid mig och myser, bäääbis <3

oh my! Jag tror förresten att jag har blivit lite [men bara liiiiiite] barnbotad.
igår at lunnarps österlen cup höll jag och en annan tjej i en lek som gick ut 
på att skjuta mål på en elektronisk gubbe som rörde sig i målet. 
och alla ungar var så j'kla duktiga och söta, inte alls så där dryga.. 
var sjukt kul faktiskt!

var ute i nybro sen hos mma och morm..
mma sorterade en massa bäbiskläder som jag och mina syskon hade som små..
så tog med mig ngra till min nalle, haha xD
Jag är sjukt töntig!

[känner mig redan på bättre humör :), det hjälpte att skriva av sig lite.]



haha :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0