--

Hej vänner!
Hoppas ni har haft en bra fredag..! :)
själv har jag hunnit med en hel del..
Förutom Jubb så har jag hängt och blivit bjuden på kvällsmat av the girl next door, mysigt!
Bakat en brownie m. grovhackade/skivade banan, sjuttioprocentig choklad och valnötter.
[bara jag som tycker det låter sjukt gott?! var ju övertygad om det men den blev bara sådär medelmåttlig och tråkigt god :/]
Bakat rågbullar med linfrö och sesamfrö.
[de blev nog bra :) har dock inte smakat de ännu]
Städat lght:en 
Joggat m. kvällsrunda m. chic i slingan.
Och nu nattatvättar jag! 

Gutt med att ha fått myk gjort! :)
imorrn kväll blir det mer chill och kanske litta partay, vi får la se :)

ne, nu ska jag ner och ta tvätten.
ska upp vid sju imorrn och dra ut till lunnarp.. ihh.

nanna soett, kärlek!



Har förresten glömt visa er nya bekinin!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0