--


oh. borde verkligen ta mig ut.. men benen är sjuuuge degiga.
skulle kunna somna vilken sekund som..

ngn mer än jag som är trött på Handbollsmöget ?
fotboll, hocky, friidrott osv funkar att dega i soffan till [nog för att jag undviker det ;p]
men handboll.. lagen turas ffs bara med att springa över planen, för att sedan tvärnita och köra en massa onödiga passar, samtidigt som försvararlaget hinner ställa upp sig som en mur.. sedan avslut. 
Jag kan inget om handboll.. men tyk taktiken är lite knäpp. bryt spelet tidigigt? spela snabba avslut?
asch, de spelar väl som sporten ska spelas.. stör mig bara så sjuuge myk på det samt tyk det är sjuugetrist! ;p 
menmen.. ska bli skönt när det är över, det finns ju i bakgrunden hela tiden ;s

puss mina vänner, idag är det lörda :D puss! :*  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0