--


gokväll..
sitter och slötittar melodifestivalen ef. att ha firat phaajlips kusiner utanför sövestad ngnstans :p :)

hah, nu kom faktiskt ett bra bidrag ;O

bläsch, endast tre träningar denna veckan :'/
och jag kan berätta varför.. men det finns INGA undanflykter!
skärpning!
.. och bakandet, kom igen, jag har inte hällt gift i smetarna..!!
Jag klarar inte att ha kakor, godis hemma utan att äta, det vet ni..
skärpning! 

ne, nu är det snart nannedax. kan bli en tuff dag imorrn. :s :p



oh, kommer inte hitta ngra heta sommarJeans..
har letat i ett år nu utan resultat.. :'/
ngn som har ngt tips? 
(Jag vill ha myk slitet, inte bara lite här och där..)

annars får jag lämna de hos mma och be henne trassla ihop de en fjärde gång typ.. ;p ;/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0