--

gomorrn solstrålar!

liiide det snöar.. :/ Jag som hade börjat använda converse och skinnjacka..

men det var najs igår at fotbollsträningen.. den upplysta planen ts. med snöflingor som föll  hade skapat väldigt fina bilder av lbk-dam, om man ändå haft kameran med sig..

är för övrigt sjuuugeglad av att ha fotbollen och kickboxningen i min vardag igen, den träningen betyder så myk..<3

oh, två av klänningarna som jag la upp här innan är redan slutsålda.. 
men har hittat en fjärde riktigt snygg [haha, Jag vet att jag kallat leopardmönster för tantporr ;p
men gillar denna som f'n.. ett brett matt guldarmand och platta gladiator skor el. ngn enklare flipflopp sko..

vad tror ni?



el. denna.. liide snygg den med.. 




nu blir det promenix m. chic sen Jubb! ha en fin dag, puss!



   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0