--


hellu snyggingar!

bröllopsfest f. richard och carro igår..
Jag tog det lungt k. igenom och tänkte köra hem vid tolvtiden..
men ef. att kramat "Hejdå" hände ngt..
Peddy överröste mig med menande ord och groggar :s [varför är det så svårt att säga nej till en clausen?!]
men på sätt och vis är jag glad att han lyckades övertala mig!

idag, masssssssa vatten. och match hemma mot sövestad.
förlust 0-2. meeen förlorade med 0-9 i våras, så framåt går det.. 
myk är nog konditionen, vi orkar mer men även passningsspelet som funkar bättre. 

på fredag möter vi brösarp, vilka tro det el. ej ligger under oss i tabellen (sist)
så då J'klaaaaaaar! ;D 

Har käkat på marinan m. phaajlip, ppa och annbritt ik, gott!
och blev lovad vedhuggning och gräsklippning i önne under min ledighet i sep.
precis vad jag behöver.. lite kul vardagsfix! :)  
funderar på att bosätta mig där i ngra dagar - skönt att komma hem till landet!
och mammi [eftersom jag vet att du läser :) ] Jag kommer och hälsar på dig med. Jag lovar! :)

ne. Jubb imorrn sen ystadstrand m. rem annars malmö vid kasst väder.
nanna. dampishkärlek till er :* 

   

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0