--


haha.. såg nyss en halvkass film med ngt Jobbig musik i.
barcelona ngt hette den.. undvik. undvik undvik! :) 

--

endast två veckor kvar att sälja bullar och kakor nu. 
sjuuuukt att femton månader redan har passerat.. :s
kanske trivs jag lite för bra at möllers?
men man måste komma vidare..
el. Ja.. helt slipper de mig inte, [mohaha :p] blir lite behövligt helgjobb framöver :)

iaf.. snart lärlingspraktik i ett år..
hoppas jag nu passar i bageribranschen, annars är det ju ganska bull.. 
ne, men det ska nog gå bra på ett el. annat sätt..

--

men nu har typ mina ben "trötthetsdamp" 
sinnesdrygt, så måste försöka somna..

nanna soett, dampkärlek! <2    
  

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0