--


mår illa ef. att druckit en till två dl grädde, [och ett ägg till kvällamaad] blörk!

var på willys och handla mat ik, då en stammis fr. möllers 'hejade' på mig,
blir alltid lika glad av när folk/kunder känner igen en och hälsar även utanför Jubb! :)
[vilket faktiskt händer ganska ofta]
sen slog det mig att jag Jubbade mitt sista pass idag som heltidsanställd
[femton månader har passerat, sjuuge vad tiden går snabbt!]
och att kunderna kanske inte kommer att känna igen mig längre,
då jag bara är där lite på helgerna.. 
liiide ledsen i ögat för det :'
och förstås för att jag kommer att sakna personalen där,
ngra kommer jag fortsätta jobba ts. med :) men de i bageriet/konditoriet
kommer jag knappt träffa ngt då de Jubbar natt på helgerna, vilket känns trist! :'

hah. hände en sjuug sak innan. 
hade precis satt mig i bilen m. phaajlip och skulle köra ut fr. parkeringen
då det kom två killar skatandes ute på vägen. 
Jag tittade men det tog ett tag innan jag insåg vem de var.. 
det var Lukas [som jag iofs sett lite då och då i ystad] min yngsta kusin och Oskar, hans bror, ett par år äldre 
[som jag inte har sett på många år]. 
det är helt sinnes, jag har sex kusiner och fyra av de har jag och mina syskon ingen kontakt med trots att vi/familjerna inte är ett dugg osams på ngt vis, då har man seriöst problem att hålla kontakter m. folk!
men skyller lite på ppa och min farbror där.. sjukt egentligen, eftersom att de alltid hängde med varann som unga och alltid har sjukt kul när de väl träffas idag..
tycker sådant är så synd!
får kanske ta och leta upp kusinerna på fb ;)

vill ge er ett litet löfte om att uppdatera en bild varje dag under hela min ledighet, som kommer att representera min dag på ngt sätt! 
[gör det dels för min egen skull för att jag vill fotografera mera.. men kanske är det ngt som även ni även kan uppskatta?!]

ne. nu blir det snart sängen, luv //J! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0