--


Hai duds! Hoppas ni mår bra?! Själv har måttligt ont i benen men annars är det gutt! Phaajlip står vid spisen och fixar mat så bättre kan det inte bli ;) pasta och köttfärssås! :) blir nog filmmys senare med lange och mattsson som joynar, trevligt trevligt! :)

Förutom att spy upp gårdagens fylla, tror inte champanj är ngt för mig, iaf inte i stora mängder :s, har jag haft en supermysig em. i nybro med mams och vovvarna <3 bakning sedan fika och lek på stranden.. så mysigt höstväder att man blir helt glad, tihi! Har fotat en massa :) 

Hela helgen har varit riktigt bra, fredes var det god middag och filmmys at timmy and natta! :* dock var man en aningen trött.. både phaajlip och jag somnade i timmys soffa :p Jobbigt, för filmen verkade el. var bra tills jag somnade.. menmen :p

i lördes stack me und phaajlip till köpenhamn.. där blev det pölse, lite shopping och fika innan vi tog oss hem igen.. sen blev det att nanna lite innan det var dax att tagga till! blev det en kväll at tell med pizza och fylla :)

lite pic. från helgen kommer här, enjoy och ha det bäst, kiwikärlek till er! <3

 



 






















     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0