--


Heeej alla snyggingar!

ligger nerbäddad i sängen med chico. men ska inte nanna :p utan plugga, försöka skriva el. em,em,em.. läsa. har en ganska bra bok här brevid mig :) 

[krister i p3 börjar om tre min. :p]

Har ställt phaajlips alarmklocka så att jag vaknar till radio om morrnarna..
Musik är det bästa som finns och det absolut bästa att vakna till <3 
Hatar att vakna till babblande radiopratare el. ännu värre nyheterna, blä!

Imorse vakna jag till; "Just the way u are" med Bruno Mars <3 
Underbart att vakna till ngt bra, ngt som fyller mig med lugn och lycka!   
Ngt som gör att mardrömmarna glöms bort.. 
drömmarna där jag tar livet av folk.. :s :/

ik. blir det träning i lunnarp, yeey :)

[så.. nu har du fått ett inlägg mams :p och chico har det bra, 
 förutom när han spydde på mig vid bilkörning..
 men vem mådde bra då? ;)  Haha!]   
 
[pga ngt han ätit. vårt rally är kontrollerbart. ;) Chico styr. Jag gasar! ]

Kommentarer
Postat av: mel

Vet du gumman att du drömmer att du mördar någon kan betyda att du håller på att avsluta något eller att vu vill göra dig av med något. Personerna du dödar

kan vara sådana du vill ha bort ur ditt liv.Puss

2010-11-17 @ 22:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0