--


tränade "Fight" [typ kickboxning] at Yes i ystad ik.
riktigt taggad på att börja träna där, så om det är ngn som är sugen, så får ni gärna joina :D
[de har hela 40 pass i veckan, och som INTE är fullbokade tre veckor innan som på Friskis (suck!)
 samt att de har pass som passar mig som: bodypump, bodycombat, fight och x-fit.] 

dock blev träningen ett fiasko ik, lidee irriterande!
var taggad på att ta ut mig rejält, på att ta ut all ilska!
nu J'vlar liksom ;) 
dock kom folk i par, förutom en trettioårig shaaij/kvinna.
hon hade aldrig tränat ngn kampsport innan, hon var hälften så lång som mig och hade hjärtproblem. 
vilket gjorde att jag inte kunde ta ut mig alls!
utan i princip bara toucha mitsarna. 

KUL, NOT!

VAD FAN GJORDE HON DÄR?

sorry, men var sjukt taggad. :'
stack ut och sprang mig ordentligt trött i slingan efteråt..

men ska ha ngt obligatoriskt "möte" med dem innan ngt bestäms. 
men tror nog det blir Yes!
vill komma igång ordentligt nu!

så.. träning där ngra ggr i veckan plus fotbollsträningar plus springning, yeeees ;)

behövligt, psykiskt och fysiskt! 





saknar brunett och lugg lite. men trivs som blond också.. 
synd man inte kunde byta varannan vecka typ ;) 

well.. Ha en fin kväll, xoxo :* ;)
     

Kommentarer
Postat av: Anonym

varför e du arg?

jag e med arg

2010-11-24 @ 22:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0