--


Godkväll alla :)

Jag har haft en riktigt bra helg med grillning, fester, sommarkänslor och mys, därav mina tomma rader i bloggen..







bilder från igårkväll, grillning och lek i sommarvärme :) 

I fredes var min favvo dag på hela året, elda, elda, brasa, värme.. dock grillade, åt och pratade vi för länge ute hos marcus så vi missade alla majbålen, buhuu, jag dog lite :'( nu måste jag vänta ett helt år :'/
men kvällen blev lyckad ändå, folk och fylla, :) synd att man själv inte kan dricka bara..

Lördes var också bra, tack för en trevlig fest med go mat Mattias :)

Tittade även på en jättedryg film igårkväll med Adam Sandler "Happy People" Philip somnade, Lange gick hem.. Ja, ni förstår.. se den inte! 

Dax att tona håret :) Funderar på mörkbrunt med lite rött i, vad tror ni, kan det passa mig? :)
Nee, nu ska jag nanna.. nam nam, timmy.. haha ;p Jag hoppas du läser min blogg :p

Pussen :*  

Kommentarer
Postat av: Elly

Varför kan inte du dricka? :O

2010-05-04 @ 11:48:44
Postat av: shaaijen

är gravid. haha, nee, skojade.. men jag jobbar alla lör, sön. så det är lite segt :/ menmen.. :)

2010-05-10 @ 11:02:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0