--


Oh, Jag är superklantig, missade tiden på ungdomsmottagningen igår.. Crap! Jag beställde den redan i slutet av maj, med andra ord hade de fullbokade i en och en halv månad, OMG, hur mår ungdomarna i ystad?
Jävla mög, behöver mina gamla p-piller, fick some crappiller sist, lite sådär akut.. :/ Men det blir drop in på måndag, men kommer säkert vara supermyk folk där :/ hoppas de hinner m. mig bara, annars får jag vänta flera månader till ju :o :/

Jag skulle ha märkt phaaijlips cykel så att den inte skrotades vid brogripens utrensningen, bra att jag kom ihåg det :s nu är den borta :o men ringde de idag, så det löser sig nog.. 

Nyss när jag tvättade min söta klänning så råkade jag bleka den, undrar om den inte även har krymt.. Buhuu! :'( Crap, jag brukar ju använda tvättmedel för vittvätt till plagg som inte är helt vita.. Crap, att detta tvättmedlet skulle vara så starkt :( tänkte ju inte på det... Ahhh, har värsta damp på allt!

Phaaijlip måste komma hem och sjunga, tetas, kramas och stöka ner nu, saknar honom så myk!

BLÄÄÄ! :'(

nu ska jag dra till nybrostrand och sola mig brun!

 
Innan tvätt.

Efter. Suddig, blekt, förstörd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0