--


Salta katten är mega-mums-gott :)
Har varit ledig idag, gött! Så istället för jubb så var jag i Lund och träffade mel, reklamerade en klänning, hämta ut sthlms biljetterna, köpte bed head shampo och balsam [weeei], hårfärg och en myströja, den på bilden under..







Bed Head, snacka om vardagslux ;)
Produkterna är dock superdryga (mitt förra shampo och balsam, som jag fick av min söta tvilling sara, där flaskorna var hälften så stora som de jag köpte idag, varade i fyra, fem månader) superbra för håret och luktar underbart.. så trots det dyra priset tjänar man oerhört myk på att använda bed heads shampokit i längden.. Jag lovar! :)

Måste berätta en annan sak; För ett tag sedan (i februari) skickade jag in en motion till regeringen.. Phaajlip sa att den aldrig skulle bli läst och tyckte jag var lite allmänt töntig, men HA, postmannen kom med bekräftelsen.. :) Gunilla (samhällsläraren under min gymnasietid) hade varit stolt över mig nu, hihi, lite politiskt aktiv är jag allt ändå :p



Ha det underbart alla, pussen.

Kommentarer
Postat av: mel

:O :P så duktig! Vad var det för motion?

2010-05-05 @ 20:35:55
Postat av: shaaijen

hehe :p angående utbildningar via arbetsförmedlingen, att man inte ska behöva vara arbetslös i tre månader först..

2010-05-10 @ 11:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0