--


Hai vänner! Har Jubbat klart för idag och nyss ätit fiskpinnar med kokta morötter och dillsås, gott! ;)
Helt galet m. folk på Jubbet idag, alla skulle ge frukostbullar och tårtor till sina mammor, awie! Jag.. Jag sms:ade min mamma, räcker inte det? Jag menar morsdag, farsdag, namnsdag.. till vilken anledning.. namnsdagar ser jag t.o.m. som ngt negativt, som mobbing, alla har ju inte namnsdag, hur schysst är det?

Ledig imorrn,; ska fixa lite saker, sen till malmö, middag hos sara :) sen; tisdag.. then it starts, heltid i 14 månader ;o men det ska nog bli bra :)

Omg, Jag är fortf. hungrig, ahh, drygt! aja, det är så Jag; alltid hungrig :p

Kommentarer
Postat av: Mma

Jodå, det räcker att du sms:ade. Jag blev glad för det, snuttan lilla!

2010-05-30 @ 21:38:39
Postat av: shaaijen

ah, tur det. men dumt att vi inte kunde göra ngt ihop alla.. :s btw, jag kan hämta mormor vid ca halv tre på torsdag, studenten, om hon vill det, sen kör vi till önne, åker m. pappa därefrån till eslöv.

2010-05-31 @ 10:28:05
Postat av: Sara

Julia. :)

Sorry för Middagen, får bli en annan gång.

Snart ! :p

2010-05-31 @ 19:58:26
Postat av: shaaijen

lugnt :)

2010-05-31 @ 20:54:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0