--


Japps, nu har jag blivit lite brun iaf.. :) superskönt nere vid havet, brusande vågor som gjorde mig sussig och lugn.. :* drog hem och åt en hamburgare med myk sallad, gott! nu.. nu, är jag rastlös som vanligt igen :s

Har funderat lite på att handla soffan som ny på IKEA ändå, men samtidigt så har phaaijlip rätt, det är inte kul att inreda och köpa nya möbler/prylar när lghts golven förstör allt. maaah, vill flytta !! Ha balkong och vovve !!

Här kommer lite bilder från stranden.. :) pussen!



  

Kommentarer
Postat av: Robin

Du e så jävla söt gumman :D hoppas du hade en underbar dag liggandes på stranden i de sköna vädret ^^

2010-05-28 @ 04:22:59
Postat av: shaaijen

aw, tack :) aadå, det hade jag :)

2010-05-28 @ 11:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0