--


Hai.. Oj, vart ska jag börja.. känns som myk har hänt sedan jag skrev sist..

Syrran tog studenten i torsdags.. full och söt, hihi :p bra jobbat sis ;)
Ikväll blev det fest, fylla, musik, dans, valla samt efterfest hos en däckande mattsson :p 

Jag kan bli arg. det kan iofs alla. men att (våga) visa det är inte samma sak. Uberlycklig över detta, hoppas det inte var en engångsförtelse bara. Jag har även (vågat) vara mer rak, (vågat) tycka det jag tänker. 
Har ingen aning om hur detta gick till... kanske beror det på umgänget med okompliserade, ärliga och sköna människor? kanske beror det på att jag inte längre orkar ta skit? el. kanske på att jag sovit så otroligt lite den senaste veckan?.. Jag vet inte. men "förändringen" känns bra iaf. Jag vill inte behöva anpassa mig hela tiden. Jag vill kunna uttrycka mina åsikter och känslor utan att känna skam. 
  
Lite trött nu, funderar på att sova ngn timme ändå.

Phaaijlip kommer btw hem idag :) en hel vecka innan planerat, de var tydligen redan färdiga med jubbet, gött ju. En veckas semester till honom, det förtjänar han! För sen blir det ju jubb hela sommaren..

Ne, ska försöka nanna lite nu, nu när solen går upp, waah :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0