--


Har funnit mig själv sittandes i köksfönstret för det mesta nowadays.. där lunchar jag efter jobbet medan jag sträcker ut benen och viftar på tårna.. där sitter jag och pratar m. phaaijlip när han kommer hem.. där tar jag det chill med en cigg mellan fingrarna.. där torkade jag cindyälsk efter bad.. där målade jag nyss tånaglerna.. Här sitter jag och bloggar nu!

Underbara arbetstider man har måste medges; sluta kl 12 två el tre dagar i veckan och sova ut till 12 och Jubba till 18.30 de andra två el tre dagarna.. samt lite helgJubb.. Guttans.

Har hunnit med myk idag känns det som.. promenixat med cindy, städat [damsugaren luktade dock duktigt bränt :s var rädd den skulle börja brinna el. ngt.. men kunde inte sluta när jag väl börjat städa, tihi.. men det klara sig :p], badat cindysnutt [mjuk och glansig blev hennes päls, nässelschampot från bodyshop gjorde susen], långpromenixat och ätit glass med angelica och cindy [supertrevligt :)], handlat onödigheter på åhléns och till sist målat om tånaglerna [blev dock myk snyggare när annababe gjorde det.. saknar henne redan!] 

och lyssnat på natteravn en miljon ggr typ :p  



tröttis efter promenix och värme... sötis!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0