--


Gomorrn alla :)

tågresan till sthlm var minst sagt seg.. den tog en timme längre än räknat plus att jag åt godis av tristhet vilket fick mig att må en massa illa :/ 

men super gött att vara här nu :) sjukt härligt att hänga med bäästis och komma iväg lite.. :)
detta är btw min första lediga helg på fem månader :o

och omg, de bor ubermysigt! helt kär i stället. daniel och anna har fixat lght:en så fint och området de bor i är litet, lugnt och grönt. vill stanna här nu.. typ för alltid :p

idag blir det shopping, solning, bakning och filmmys, kan inte bli bättre (:

   

Frukost :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är så himla mysigt att du är här ! Jag har saknat dig massa, men så äntligen är du här min bästaste bästis <3 Shopping idag och vi ska komma hem med tio kassar :D Älskar dig finaste vän<3

2010-06-19 @ 12:04:19
Postat av: shaaijen

<3 <3

2010-06-20 @ 23:05:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0