--


lyssnar p3 och känner mig lite nannig.. har funnit vad min wainighet och frustration beror på; slöhet! spelade brännboll (Jag hatar brännboll, haha) igår k. hos en av richards (phaaijlips bror) kompisar och damn vad mitt humör lyftes fler luftmoln efter jag fått springa lite.. haha, behöver rastas som en hund.. men sant: måste springa, rensa tankarna och bli ordentligt utpumpad.. me like! men phaaijlip har haft ont i rygg och axel att han inte kunnat och det är ju inte alls lika kul att springa själv.. men nu är det ändring igen (haha, j'kla periodare man är med allting) behöver må bättre psykiskt och vill ha fysiken och konditionen!

har velat skriva ner tankar och drömmar den senaste tiden.. men texterna hade blivit för privata och inte kunnats använda till ngt.. vilket är synd, hade velat ge er ngt att läsa..

den senaste tiden har inte varit en tid med uppdateringar, men lite bilder från veckan ska ni iaf få :) ska städa lite nu.. phaaijlip är ju söt och lagar min bil, hela avgassystemet ramla av igår k. så körde runt i en trimmad epa-traktor typ, xP hördes förj'vligt iaf! heh. sen ska jag ut och röra mig och senare träffa mel i lund :)

ha en mysig söndag, pussen!





chillande i fönstret <3 efter Jubb!





fredagsmiddag med baby, mys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0