--


Hai vänner :) solen skiner utanför helöppna fönster och min magsmärta har släppt, skönt! gick upp fyra inatt av frossa och rejält illamående.. trodde jag skulle spy, men som tur somna efter ngn timme och nu är jag fit for fight igen ;) tur man inte jobbade morgon, heh! 

helgen har varit bra, med tvätt av bil, Jubb, stranden, ks. dagarna med phaaijlipälsk sedan nanna över hos mma, äta gott och filmys med phaaijlip, brorJimmy och lange :)

såg farsan igår, riktigt bra! :) tänkte på mamshull och mormors i lund när "farsan" i filmen pratade sin svenska med omvänd ordföljd i meningarna, precis som mamshull.. och absolut inget illa ment. tyk det är ganska charmigt på ngt sätt.. precis som när folk säger Djuwlia istället för Julia, älskar det :p saknar mina mormorsföräldrar, nawroz och mamshull! <2 men förutom att jag saknar söta folk från lund- och malmöJubb, samt mitt barndomshem och ppa, samt anna i sthlm, samt vänner och syskon lite för myk ibland så mår jag väldigt bra :) Jag trivs superbra i ystad, särskilt nu under sommaren, då vill man inte vara ngn annanstans.. Jag har min älskade phaaijlip.. Jag trivs med männsikorna omkring mig.. och oftast har jag någonting att sysselsätta mig med.. 

omg, tiden rusade, måste dra till Jubb, hörs senare, pussen!          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0