--


Packat in lite klappar idag :)
[blev dock inget brunt papper och bränning med lackpenna detta året] 
men tror min familj överlever ändå :)
blev "brända kort" iaf!
har dock en del kvar att fixa.. men har det mesta klart i huvudet så det är lungt :)

längtar tills Julafton nu. den blir hemma hos ppa i önne :)
ppa, ann-britt, syrran och brossan.. gott! :D
saknad!

och brasan, haha ;) <3

funderar på om man ska köra pyjamas som syrran och jag gör ibland.
el. om man ska klä sig som folk ;)

nu blir det spinning..
inte min favorit..
men phaajlip vill träna :) och ngt annat än spinning blir svårt för honom att träna atm..
so wish me luck ;)

pussen!

 

 

Kommentarer
Postat av: Sara

snygga paket, orkar inte lägga ner tid på det bara:P

JAAAAA PYJAMAS; JAG HAR INGEN MEN kan väl sy en i värsta fall , OH! det ska jag göra :D :D

2010-12-13 @ 20:21:53
Postat av: Anonym

PYjamas !!!:D har ingen så jag syr en :P

2010-12-13 @ 20:23:06
Postat av: shaaijen

tack :)

Haha xP Gör så ;)

2010-12-13 @ 20:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0