--



Om jag är ledsen eller arg, om jag har fruktansvärt tråkigt el. om jag får damp på all oreda i livet då städar jag! vilket resulterar i en hel del städande.. men sedan blir det stökigt efter en halv dag igen, vilket gör en j'kligt trött. Jag fattar verkligen inte hur det kan bli stökigt så snabbt :s haha, dagens problem :p nee, men det irriterar mig sjukligt myk! man kanske bor för trångt..?

älskar detta blåsiga, regniga höstväder, mys mys mys <3
myk skönare att promenixa el jogga i än heta sommark.
de är iofs inte heller fy skam men man får liksom mer gjort nu :)

sheet, hade en sjuk mardröm här om natten :s
skrek mitt inatten jättelänge sen väcktes jag av phaaijlip..
men jag kunde inte sluta skrika.. Jag var så sjukt rädd,  superäcklig känsla.  
helt creepy.. och nu i efterhand kan jag inte komma på vad jag drömde om, damn it :/

Förkylningen känns myk bättre nu btw, skönt!
Fick näsblod ett antal ggr. igår, kändes som när man var liten igen typ.. :/ :p
Praktiskt dock när man ville slippa idrotten el. liknande, haha :p

nee, nu ska jag fixa mig till Jubbet. 
see u, puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0