--


Hej alla söta :)

Jag är en shaaij och det heter bääbis.



Jag tänkte hälsa er välkomna till min blogg med en av mina kortare texter, hoppas ni gillar den :)

--

Där du är, är jag


Knäna skakar, rummet snurrar. Jag kräks i en karusell som stannat. Din hy lyser i mörkret samtidigt som blodet skriker i ögonen. Karusellen tar fart. Drypande svett blandas med ny spya. Skakiga fingrar berör din kind, bitande kyla. Skriket trycker sönder inuti. Jag faller med dina ögonlock och karusellen snurrar. Blod, tak, spya och kropp förblindar. Tankar sjunker och drunknar sakta bort. Och varför inte? Du-Jag-Du-Jag-Du: VI!


Pillren fungerar, de underlättar vardagen. Jag skrattar, ler och pratar. Men det är lätt att luras. Pillren är falska, de skapar främmande känslor i min egen kropp. Tomrummet inuti växer. Hjärta, blod, kött och ben bryts ner till stoft som virvlar omkring i ett förtvivlat försök att hitta hem. Men i det tomma och kalla finns ingenting. Jag kan leva i falskhet eller i sanningens lidelse. Tabletterna spolas ner. Orken kommer vinna en tid men sen: Du-Jag-Du-Jag-Du: Vi!


                                                                                                                                   Julia.C.Johansson                           
--

Texten är tillägnad min sambo och pojkvän Phaajlip <3 (vad vuxet det lät med sambo :P Jag är ffs bara tjugo :P)




             
Nu ska jag hitta på ngt, är nämligen ledig, weeei :)

pussen!

Kommentarer
Postat av: mellis

hahah flumm unge. Glöm inte bort

mig när du blivit rik och berömd. :P Kram!

2010-04-22 @ 20:51:17
Postat av: shaaijen

hih :) needå! ;p

2010-04-27 @ 09:50:26
Postat av: shaaijen

hih :) needå! ;P

2010-04-27 @ 09:51:52
Postat av: shaaijen

hih :) needå! ;P

2010-04-27 @ 09:53:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0