--


Hellu alla söta :)

Sitter och äter ägg och bacon at the moment, mummen :) Jobbade hela dagen igår så det blev inget bloggande.. men idag är det min söndag, dvs min andra ledig dag denna vecka.. :) funderade först på att sticka in till Simrishamn och ströva omkring, orkar inte ta mig ända till lund el malmö, men vädret är sådär.. tror jag ska baka lite istället, arraksbollar blir det nog, med mindre arrak denna gången :p, och sedan dra ut till daddys place, proppa i de kakor och "bygga" betjänter med pappa.. :) måste nog ringa och kolla så att det är ngn hemma först bara :p

Ngn som vet var man kan hitta snygga skinjackor? Vill verkligen inskaffa en svart sådan!

Pussen!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0