--


har nannat gubbavila, behövligt!
oh, blir irriterad över att inte hitta ngn snygg klänning el ngr:a skönt slitna jeans, blä!
annyways, gick helt okee på första uppdraget i kursen, missade 2 av 10 "frågor"..

Jubbet går bra, springningen med! men saknar styrkan och aggresiveteten, saknar kicken i Lund, där fick musklerna Jubba s'tan, sjukt bra träning! Hade gärnat börja träna det igen, men mitt Jubb och Ystads kickboxning matchar inte tidsmässigt, damn it! :/
Saknar även hård fotbollsvinterträning och brottarfys med patrik. myk kondition och styrka! oh, vinterträning! kyla, mörker, regn, blåst, snöfall, tjocka kläder, mössa, vantar! <3 
oh, damn it! Jag måste hitta ngt mer än bara springning!

oh damp!

Helgen blir Jubb, tv-mys och middag och firande av mel. blir nog bra! 

bäst Just nu:

bruno mars - Just the way you are
mike posner - cooler then me
eminem ft. rihanna - love the way you lie 
 


Oh my, tänk om man vore smal igen!
det sjuka är att när denna bilden togs tyckte jag att jag var tjock! 
Jag skulle bara visst ngra år framåt då, haha ;p




sitter och kollar igenom lite bilder, hittade denna på stuntfredde och mig, haha, lide han syns, hih ;)



oh, älskar min balklänning, hade velat bära den igen!
alltid barfota, hihi!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0