--


gomorrn folk!

drömde mardröm inatt igen. Jobbigt. man blir så dämpad när man vaknar sedan =/ men försöker piggna till med frukost och morgonpasset nu!

Fick hem klänningen igår.. väldigt söt, fast jag känner mig aldeles för lång i den.. som om jag växt ur den typ.. :p (lite mel citat där :p)

haha, måste visa er phaajlips favvosysselsättning, konstigt alla mina hårklämmer "försvinner" grr..! :' <3




bakade kanelbullar till phaajlip och grabbs igår.. hela frysen full, hehe! :) så är ngn fikasugen är det bara att komma :) fick godkännande av Phaajlip och jimmy igår ;)

bakade även ngt liknande karlsbadersnurror, glömde ngra ingredienser och fantiserade ihop lite, men de blev goda ändå :)





 xoxo ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mel

haha du har blivit en sån liten bull mamma du sötnos! Ser asgoda ut! :)

2010-09-23 @ 10:01:26
Postat av: shaaijen

hihi, tack :)

2010-09-25 @ 23:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0