--


fre blev Jägers med aws, brossan, elin, anna, siri, mma och tommy :)
det var mys, härligt att få dansa av sig litta :) dock är det inte (och man själv) som för sju, åtta år sedan.. haha :p 

Idag har det varit grävning i nybro. Jag kanske ska satsa på det? ;) det var j'kligt kul ivarjefall :)
är beredd på att bli mördad av mina syskon och elin på facebook :p asch! :)

mys att träffa syskonen, blir ju inte så ofta längre.. men ni är f'n bäst ! :D

nu ska jag snart försöka laga till en matpaj (hur nu det ska gå :p) sen blir det middag, festa och kanske utgång ik :) synd man inte hade den där snygga klänningen nu.. haha, vadå bitter ;)

[ och angående ik, det blev nog fel, men jag hoppas ni inte dömmer mig för det ]

Ha en härlig k. alla, pussen :) 









  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0