--


sitter och chillar i fönstret till rockmusik, dricker ramis och värms av höstsolen. gissa om man mår bra? :) dessutom har sara varit här.. kom och överraska mig igår och j'klar vad glad jag blev, hon är så himla härlig den tjejen :) och förhoppningsvis kan hon ta ledigt och då blir det en vecka med värme, sol, surfing, drinkar, dans och myk mer.. kan bli riktigt galet :) hoppas verkligen! 

pratade med mel igår.. nu byter hon inte ens dialekt när man pratar med henne.. kändes konstigt :s :p känns att hon har flyttat nu, ledsamt, men ska bli kul att komma upp där och se hur hon har det.. :) 

nee, nu måste jag snart äta, grymt hungrig.. ska övertala phaaijlip att åka inlines och springa slingan med mig ik. :) mys! 

ha det bäst alla :*

Kommentarer
Postat av: mathilda

ska ni åka utomlands eller? :)

2010-09-08 @ 14:50:02
URL: http://thillis.blogg.se/
Postat av: shaaijen

aa, förhoppningsvis blir det så. beror helt på om hon får ledigt från sitt jobb.

2010-09-09 @ 22:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0