--


my day off - gomorrn soetisar :) har precis käkat onyttig frulle, mackor och oboy, och läst om timmy och rockets i tidningen.. :) de går bra nu ;) fan, kommunen borde sponsra laget så de kan spela i superserien, inte rättvisst annars.. 

idag ska jag städa undan lite i lght:en, starta min distanskurs (småföretagande a) och börja plugga litta, ta en runda på stan [såg en snygg skjorta på hm igår under langes, phaajlips och min kvällspromenix]  träna och träffa angelica.. hoppas på en härlig dag :) 

förresten är det ingen som ha lust att hjälpa mig att skapa headliner, text och bilder överst på bloggsidan (a), har ingen aning om hur man gör :/ 

klippa lugg? :p
är lite sugen ibland, men det är iofs ganska drygt och man ser myk yngre ut :p







när man hade mormors mössan var det soft med lugg iaf ;)

nee, ska kila nu.
puss puss puss! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0